Sider

onsdag den 2. marts 2011

NOTD: Gosh - Golden Dragon

Hej :-)
Min NOTD:
Golden Dragon er en rigtig smuk lak. Det er desværre ikke så tydeligt på billederne. Men den har (som jeg skrev i det tidligere indlæg) grøn og guld shimmer i den, og det er det der gør den så smuk.
   Den stressende uge er snart ved sin ende (heldigvis ;-)). Dog kommer den aller mest stressende dag på tirsdag. Lad os håbe, at det alligevel går godt, for jeg har det altid med at frygte det værste ;-) Jeg tror altid, at det hele går galt, når jeg skal lave en præsentation/fremlæggelse. Men mon ikke det går.
Hav en fantastisk aften! :-)
   Jeg lover btw, at der begynder at komme flere indlæg/posts igen, efter tirsdag :-)

Hello! :-)
My NOTD:
Golden dragon is a beautiful nail polish. It sucks that it doesnt show the beautiful gold and green shimmer on the pictures, because that is what makes it beautiful.
   The stressful week is over soon! The worst day is on tuesday though. But lets hope that  everything goes ok, even though I always fear the worst that can possibly happen. I always think that everything goes wrong when I have to do a presentation. But lets hope it goes well.
Have a great evening :-)
   I promise btw, to make more posts when all the stress is over, which means, after tuesday! :-)


5 kommentarer:

  1. Pøj pøj på tirsdag :)

    Rigtig flot lak! Hvor mange lag måtte du bruge før den dækkede?

    SvarSlet
  2. Tak :)
    Ikke mere end 2 lag, så det er jeg meget tilfreds med :)

    SvarSlet
  3. greet coulor!! I love nailpolish too.
    On my blog, you can see my favourits: http://blogvanevelien.blogspot.com/2011/01/best-ofnagellak.html

    SvarSlet
  4. Evelin: Yeah, it's a really nice color! :)
    Kathrin: Ja :), det er synd at man ikke kan se farven ordenligt på billedet!

    SvarSlet