Sider

mandag den 28. februar 2011

I bought 3 new nail polishes :)

Hej alle!
Jeg så i et Matas blad at de havde alt Gosh sat 40%, og så tænkte jeg at jeg måske kunne være heldig og finde Holographic, og det gjorde jeg sørme! Så nu har jeg 2 af dem, hvilket er jo rart da den er udgået, så skal jeg jo ikke spare så meget på den ;-) Da neglelakkerne nu var sat ned, så tænkte jeg om jeg måske skulle snuppe en til, og det gjorde jeg :) Det blev Gosh 564 Golden Dragon. Det er en meget smuk mørkegrøn-agtig farve med grøn og guld shimmer.
Også et par uger siden, da jeg var i Matas, fandt jeg også et par Maybelline lakker sat 50% ned. Endte med at købe Maybelline 650 Midnight Blue.
Det er meget rart at finde lakker på tilbud. Gosh lakkerne kostede btw 36 kr! Billigt J

Som i kan se, så har jeg Teenage Dream på, igen, igen, igen! :D

Hello!
I bought Gosh 549 Holographic today. So now I have two of the Holographic polishes :-) And when the polishes was on sale (40% off) I thought that it wouldnt hurt anyone if I bought another Gosh polish. So i decided to get 564 Golden Dragon. Its a green polish with some green and gold shimmer in it. Its beautiful. 
Also, a few weeks back I bought Maybelline's 650 Midnight Blue! It was also on sale. 50% off.

As you can see, I'm wearing Teenage Dream, again, again, again! :-)


2 kommentarer:

  1. Jeg var også nede i samtlige matas'er nær mig idag for at hoarde lidt holographic :) Den er så rar at have backups af til sommer!

    Midnight Blue ser spændende ud; og jeg får aldrig for meget af TD! Den er så yndig :)

    SvarSlet
  2. Min matas havde kun en, og havde ikke tid til at kigge i de andre! :( Men mon ikke jeg klarer mig med 2... måske... ;)

    SvarSlet