Sider

lørdag den 5. februar 2011

New blog!

Hejsa! Jeg har længe haft lyst til at lave en ny blog, og endelig har jeg så lavet en. Bloggen kommer selvfølgelig til at handle om neglelak. Der kommer bl.a. til at være NOTD's, Hauls (altså når jeg har købt nogle nye neglelakker), anmeldelser og en masse andet der har med neglelak at gøre.
Jeg har ikke neglelak på pt da jeg har været så uheldig og knækket 3 af mine negle, på de sidste par dage. Så der går lige et stykke tid før der kommer NOTD's. Men jeg har dog stadig nogle idéer til hvad jeg vil have op på bloggen, selvom det ikke er NOTD's. Jeg har bl.a. tænkt mig at lave en anmeldelse af Sally Hansens Natural Nail Growth Activatior, da jeg for ca 1½ uge siden klippede alle mine negle meget korte (undtagen mine tommelfinger negle). Men nu ikke mere om det, for ellers ender det med at jeg næsten ikke noget at skrive, når jeg endelig skal lave anmeldelsen ;-)  Update: Jeg ved alligevel ikke helt hvornår det bliver endnu, da jeg har en masse andet jeg gerne vil have op på bloggen :)
Btw, det i ser på billedet, er mine nytårs-negle. Jeg tænkte at det ville være rart med et billede (selvom det nu er lidt over 1 måned gammelt).

Jeg håber at I får en super lørdag.

Hi! For a long time, I've wanted to make a new blog, and finally I've made one. This blog is gonna be all about nailpolish, my lovely obsession. :-) I'll mostly post NOTD's, hauls and reviews. Sometimes there will also be some other posts, but still about nailpolish of course. ;-)
I already have some ideas of what I want to post the next couple of days. One of the posts will be about the Sally Hansen Natural Nail Growth Activator.  Update: Now i'm actually not that sure of when I'm going to post that, because I have a lot of other ideas and posts that i wanna post on this blog :)
Btw, what you see on the picture is my New Year's nails. Even though New Year was over a month, I thought i'd be nice with a picture.


Have a great day!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar