Sider

mandag den 14. marts 2011

Thank you! + a NOTD :)

Hej alle!
Synes det var lidt sjovt at jeg nu har 14 followers, i dag d. 14. marts :) Vil bare lige sige tusind tusind tak til alle jer der læser med! Det er rigtig sødt af jer. <3
Har lige en hurtig NOTD til jer, før jeg sætter mig til at læse lidt til nogle prøver i morgen :)
Selvom I allerede har set den en gang, vil jeg gerne lige vise den til jer én gang til! OPI - Russian Navy! Den er virkelig så smuk :) Det er en blå/lilla agtig farve med pink, blå og lilla shimmer i den :) 

Jeg skal nok begynde at vise jer nogen NOTDs som I ikke har set før :) Jeg venter faktisk på to styks neglelakker lige nu, som jeg håber på at få I morgen. Den ene er bl.a. min første China Glaze :)
Hav en god aften!

Hi everyone!
I just wanted to thank you all for following me, here on my blog! :) It's really nice of you. <3
I have a quick NOTD for yall ;) It is a polish that I have shown before, but it's a really pretty one! :)
OPI's Russian Navy. Its so so so pretty. It's a blue/purple polish with pink, blue and purple shimmer in it. 

I'll promise to show you some NOTD's with some polishes you haven't seen before here on my blog, in the future. :) I'm actually waiting for 2 nail polishes, which I am hoping to get tomorrow. One of them are actually my first China Glaze. :)
Have a great night!

Here you can see the purple, pink and blue shimmer.

2 kommentarer:

  1. Vidste ikke den havde lilla og pink shimmer! Hvor er den flot :)

    SvarSlet
  2. Det har den. Man lægger specielt mærke til den pinke shimmer :)

    SvarSlet