Sider

onsdag den 9. marts 2011

NOTD: Rimmel - Purple Reign

Hejsa!
Jeg er ked af, at jeg har været så dårlig til at opdatere bloggen. Nu er det hele heldigvis overstået, og jeg fik 10 (pil opad) ;) Det er jeg meget tilfreds med.
Nu har jeg meget mere tid til at opdatere bloggen. :)
Min NOTD er Rimmels Purple Reign, som er en lilla med blå shimmer. Den er meget flot, men den ser "koldere" ud på billedet, hvis man kan sige det sådan, end den gør i virkeligheden. Der er den "varmere" :P.
Jeg har også købt nogle nye neglelakker, som jeg håber på at vise jer snart. :)


Hello! 
I've been really bad on updating this blog. I am so sorry! All the stressful days are thankfully over now! I got 10 for the presentation I made, which is the second best grade here in Denmark. :) I am really satisfied. :)
Now I have a lot more time to update this blog.
My NOTD is Rimmels Purple Reign, which is a purple with blue shimmer. It's really pretty, but it looks a lot more "cold" on the pictures, if you can say that, than in real life. In real life it's more a "warm" purple :)
I've also bought some new nail polishes, which I am going to show you soon! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar