Sider

mandag den 27. juni 2011

NOTD: OPI - DS Reserve, again - but now in the sun! ;)

Hej alle!
Håber at I har en god ferie, indtil videre. Og hvis I ikke har ferie, så håber jeg at I har haft en god mandag! ;)
Dagens neglelak er en lyserød holografisk lak som hedder Reserve. Jeg købte den da jeg var i Finland i april. Og jeg har også vist jer den før, dog ikke ude i solen.
Reserve er ikke så holografisk indenfor, men så snart man kommer ud i solen, så er den bare så smuk. Tænkte at det var en perfekt lak at tage på, nu når det alligevel bliver varmt de næste par dage, og hvor solen skinner.

Håber at I får en god uge! :)

Hey everyone!
I hope you all have had a great summer vacation so far. And if you don't have summer vacation, then I hope that you had a great day today!
Today's polish is a light pink holographic polish, and it is called Reserve. I bought it when I was in Finland in April. I have showed you it before, but not in the sun.
Reserve doesn't look so holographic inside, but right when it comes out in the sun, it is so so pretty!
I thought that it would be the perfect polish to wear now, because it's going to be hot in Denmark the next few days, so the sun is going to shine a lot. It was already pretty hot today. 26 in celsius.


I hope you all will have a great week! :)



 

4 kommentarer:

  1. Den er altså så fin og prinsesselyserød :D

    SvarSlet
  2. Oh wow, hvor er den smuk i solen! Jeg er vildt flov over jeg ikke har testet den endnu :) Og ferie! Jeg får ferie på fredag, glæder mig helt vildt... Så bliver det neglelak-swatch-party hver uge ;)

    SvarSlet
  3. Rijah: Det synes jeg også! :-)
    Jette: Du skal da til at teste den! Den er virkelig flot. :) Og ferie er bare det bedste<3
    Nail Crazy: Thanks! :)

    SvarSlet