Sider

torsdag den 2. juni 2011

NOTD: Gosh - Silky Mint + The polish I've been wanting for a long time ;)

Hejsa!
Håber at I har nydt jeres miniferie indtil videre!
Jeg var til Open by night i går, for at se om nogle af butikkerne havde nogle tilbud. Det havde Esthetique (aner ikke om det staves sådan :P), 4 Gosh produkter for 100kr. Så jeg fik over for at se om der var noget neglelak der måske var sat ned! Og det var der skam. I gætter aldrig hvad jeg fandt...... RAINBOW<3 JEG FANDT MIN ELSKEDE RAINBOW! ;) Så jeg snuppede 2x Rainbow, 1x Gypsy Blue og 1x Silky Mint. Kun for 100kr. Det er ret billigt må man sige ;) Overvejede at snuppe alle de Rainbow's de havde der, men veninden skulle også have én, og så var der altså heller ikke flere tilbage. ;)
Min NOTD består af 2 lag af Silky Mint og 1 lag af Rainbow (<3) og et lag af China Glaze's matte top coat.
Ved godt at billederne er lidt skod, men når mit kamera var out of focus, kunne man se farverne på Rainbow bedst. :)
 Vi ses!

Hi!
There was Open By Night at my town yesterday, so I went there. If you don't know what it is, it's when all stores are open until 12 o'clock or so. And some stores have great discounts. :)
I found a great sale at a store called Esthetique, 4 Gosh products for around 20 USD, which is quite cheap. :) I saw that they had Gosh's discontinued Rainbow on sale, so I freaked out! I've been looking for that damn polish for so long now. ;) So I bought 2x Rainbow, Gypsy Blue and Silky Mint. All great colors :)

I am wearing two coats of Silky Mint, 1 of Rainbow and one coat of China Glaze's Matte top coat. :)
I know that the pictures are kinda sucky, but you can see Rainbow's amazingness when the camera is out of focus. :)
See ya! 


2 kommentarer:

  1. Fedt med så billige Gosh lakker :D Og tillykke med Rainbow - den er SÅ meget hypen værd <3 Glæd dig til Gypsy Blue, den er fantastisk :)

    SvarSlet
  2. Jette: Er SÅ glad for at jeg har Rainbow, og ja, den er så meget hypen værd. ;)

    SvarSlet