Sider

lørdag den 30. april 2011

NOTD: Gosh - Lavender Love

Hejsa!
Jeg har længe ville have haft Goshs Lavender Love (LL), men har ikke set den i min Matas, før i går! Så jeg skyndte mig selvfølgelig at købe den! :) LL er en blå-lilla lak, og den er rigtig smuk. OG DET ER EN ONE-COATER! <3
Jeg lavede zebra-print på mine negle efter jeg havde taget billederne. Det får I måske at se i morgen!
Fortsæt god weekend! :)

Hello!
I have wanted Gosh's Lavender Love (LL) a long time now, and I finally yesterday, saw it in my local drugstore. And then I of course bought it. ;) LL is a blue-lilac polish, and it's really pretty. AND ITS A ONE-COATER! <3
Have a great weekend! :)


3 kommentarer:

  1. Det er nemlig en virkelig fed farve :) Godt at høre den er begyndt at dukke op andre steder end i min lokale matas ;)

    SvarSlet
  2. Jette: Ja, jeg er virkelig glad for den! Synes nu at det er lidt træls at alle mine lokale Matas'er (og dem er der altså 5 af!!) er så langsomme om at få tingene! :P

    SvarSlet