Sider

tirsdag den 26. april 2011

NEON! NOTD: Models Own - Fluro' Orange

Hejsa!
Håber at I har haft en god Påske, og en god tirsdag. :)
Min NOTD er Models Owns Fluro' Orange, som en en NEON! Det er min første neon, og jeg er virkelig glad for den. Kan rigtig godt lide at de tørrer sådan lidt matte i det. Desværre holder de ikke så godt, for man putter jo ikke en top coat på. Jeg tog den på i går, og den var allerede skallet lidt af i nogle af neglene i dag, så jeg valgte at putte en top coat på, så den holder længere. Btw, billederne ligner den ikke helt. Den er lidt lysere og meget meget meget mere neon IRL! Desværre er neon lakker pain in the ass at fotografere! :P
Vi ses!

Hi!
I hope you all had a great Easter, and a great Tuesday! :)
My NOTD is Models Own's Fluro' Orange, which is a NEON! It's my first neon polish, and I really like it. I like that neons dry a bit matte. The only problem is that neon polishes start to chip very easily if you're not using a top coat, which makes sense! :P I painted Fluro' Orange on my nails yesterday, and it already started to chip on some of my nails today, so I put a top coat on, to make it last a little longer! :P And btw, the polish is a bit lighter and WAY WAY WAY more neon IRL, than it is on the pictures.
See ya! :)

2 coats



Ingen kommentarer:

Send en kommentar